سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازسازی ساختمان


بازسازی ساختمان

بازسازی و نوسازی به معنای ایجاد پیشرفت در ساختمان یا خانه موجود است. ... بازسازی یک خانه یا ساختمان به معنای احیای مجدد آن ساختار از حالت خراب است. نوسازی اغلب می تواند ساده باشد و باعث بهبود ساختمان یا خانه موجود شود. یا ، آنها می توانند کلی باشند ، دقیقاً مانند یک بازسازی.

نوسازی در مقابل بازسازی

کلمات "نوسازی" و "بازسازی" اغلب در مورد املاک و مستغلات ، پیمانکاری و طراحی داخلی به جای یکدیگر استفاده می شوند. با این حال ، برای متخصصانی که در یک یا چند مورد از این صنایع کار می کنند ، این اصطلاحات در واقع دو چیز کاملاً متفاوت را در پی دارد. اساساً ، تفاوت بین آنها این است که نوسازی به تغییر دادن و بازگرداندن چیزی به حالت قبلی اشاره دارد ، در حالی که بازسازی به ایجاد چیز جدید اشاره دارد. هزینه یک پروژه بازسازی تقریباً همیشه بیشتر از یک پروژه نوسازی است. دلیل این امر این است که بازسازی معمولاً شامل ملاحظات بسیار پیچیده تری در زمینه طراحی و همچنین هزینه های بیشماری برای ساخت ، برق و لوله کشی می شود.

شش عامل مهم برای بازسازی با موفقیت

بودجه بندی دقیق. وجوه شما از هرجایی که تأمین می شود ، مهم است که بدانید دقیقاً چه مقدار توانایی مالی برای بازسازی دارید.

برنامه ریزی دقیق

انتخاب پیمانکار با دقت

برنامه ریزی واقع بینانه کار

ارتباط و بازرسی منظم 

صبر

چیدمان و طراحی

شرکت های نوسازی خانه در آنجا هستند تا آنچه را می خواهید به شما ارائه دهند ، اما آنها نمی توانند به شما بگویند سبک شما چیست. قبل از شروع مراحل بازسازی ، بفهمید که می خواهید خانه شما چگونه جلوه کند ، زیرا اگر صراحتاً انتظارات خود را مشخص نکنید ، هرگز نمی دانید در نهایت با چه عواملی روبرو خواهید شد.

با در نظر گرفتن عناصر طراحی همراه با آن ، یک تصویر خوب در ذهن خود داشته باشید که می خواهید محصول نهایی به چه شکل باشد.شما می توانید ایده های بسیار خوبی را در Pinterest پیدا کنید ، بنابراین حتماً مطالعه کنید و سبک هایی را پیدا کنید که برای شما جلوه می کنند.

لوازم خانگی و کابینت

اینها برخی از عناصر معمولاً فراموش شده در بازسازی خانه هستند ، اما می توانند تفاوت زیادی ایجاد کنند. مطابقت لوازم خانگی با طراحی آشپزخانه شما برای اطمینان از محصول نهایی با کیفیت بالا متناسب با سبک و نیازهای شما امری حیاتی است. گزینه هایی مانند این را بخواهید که آیا می خواهید اجاق گاز مایکروویو خود را کنار اجاق گاز نصب کنید، زیرا این مواردی هستند که می توانند بر نوع نوسازی شما تأثیر بگذارند.

و اهمیت کابینت ها را فراموش نکنید ، زیرا آنها یکی از برجسته ترین ویژگی های آشپزخانه شما هستند. ساخت مجدد کابینت های آشپزخانه می تواند به طرز باورنکردنی هزینه بر باشد و به طرز چشمگیری بر ظاهر آشپزخانه شما تأثیر بگذارد .

روشنایی

نور می تواند همه چیز را تغییر دهد. آیا شما به دنبال استفاده از نور طبیعی هستید یا چیزی خصوصی تر را ترجیح می دهید؟  آیا شما علاقه مند به نصب پنجره جدید هستید ، و اگر چنین است ، شما طراحی سنتی یا مدرن را ترجیح می دهید؟ هر نوع پنجره مزایای خاص خود را دارد. پنجره های ثابت با عدم توانایی باز کردن ، ایمنی را ایجاد می کنند ، در حالی که پنجره های دو آویز یک انتخاب سنتی است که می تواند با کشیدن به صورت عمودی به بالا و پایین در قاب ، هوا را وارد کند. اینها همه سوالات مهمی است که می توانید هنگام انتخاب روشنایی خانه خود از خود بپرسید.  اگر نورپردازی فرورفتگی را با یک طرح نورپردازی سفارشی ترجیح می دهید ، باید در نظر بگیرید که چگونه این امر بر ظاهر خانه شما تأثیر می گذارد. نور طبیعی به روشی کاملاً متفاوت از یک طرح روشنایی گرم باعث روشنایی اتاق می شود ، بنابراین ممکن است بخواهید برخی از انتخاب های طراحی داخلی خود را بر اساس نوع نورپردازی انتخاب کنید.

دلایل بازسازی ساختمان

از علت های بازسازی ساختمان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تخریب جزئی و یا کلی داخلی یا خارجی آپارتمان
  • گرایش به تغییر و بازسازی آپارتمان و در نتیجه ایجاد تنوع در محیط زندگی افراد
  • افزایش استحکام و پایداری ساختمان در برابر حوادث طبیعی و غیر طبیعی مانند سیل، زلزله و …
  • تصمیم به تغییر کاربری فضاهای ساختمان و تغییر دکوراسیون داخلی آنها
  • افزایش جمعیت در خانواده و در نتیجه نیاز به فضای بیشتر و استفاده بهینه تر از فضای خانه
  • تغییر سبک خانه از کلاسیک به مدرن و یا بالعکس
  • مدرن کردن منزل و همراهی با پیشرفت و تغییرات تکنولوژی


جدول زمانی کل بازسازی خانه

  • برنامه ریزی: 1 ماه
  • تخریب: 2 هفته
  • تهویه مطبوع ، برق و لوله کشی: 5 روز
  • قاب و دیوار خشک: 10 روز
  • نقاشی: 1 هفته
  • کابینت و لوازم جانبی: 1 هفته
  • درب و پنجره: 5 روز
  •  تمیزی و نظافت خانه و منافذ هوا: 1 روز
  • کفپوش: 1 هفته
  • اصلاح و پایان کار: 1 هفته


برنامه ریزی

مهمترین جنبه فرایند برنامه ریزی این است که اطمینان حاصل کنید که پول کافی برای پرداخت هزینه پروژه دارید ، صرف نظر از این که دامنه کار کوچک یا بزرگ باشد.

حداکثر مبلغی را که مایل به صرف آن هستید در ذهن داشته باشید و نکته ای را بیان کنید که از بودجه خود صرف نظر نکنید.

هزینه های مختلفی که برای ایجاد یک تغییر در خانه ایجاد می شود ، می تواند بسیار متفاوت از آنچه شما فکر می کنید باشد ، بنابراین یک لیست اجرایی از تمام موارد ضروری و مورد نیاز خود در یک صفحه گسترده ایجاد کنید.

سپس ، برای تعیین هزینه های متوسط ??برای آن اقلام ، یک تحقیق سریع انجام دهید ، و همه اینها را بشمارید تا ایده بهتری از هزینه آن بدست آورید.

پس از پایان بازسازی اکنون زمان آن فرا رسیده است که  مبلمان ، دکوراسیون ، وسایل خانگی و همه وسایل خانه شما را نقل مکان کنید.

در هنگام اسباب کشی روی وسایل خود کاور بکشید تا در هنگام آوردن وسایل به داخل خانه ، آسیب نبینید.

اکنون از فضای جدید خود لذت ببرید!

گروه ایوان سبز با توجه به دارا بودن کادری مجرب، برای شما نسخه ای آماده خواهد کرد که بعد از عملیات اجرایی از فضای منزل خود نهایت لذت را ببرید. با اعتماد به ما و اجرای بازسازی اصولی ساختمان و طراحی دکوراسیون توسط گروه معماری ایوان سبز ، دوباره صاحب منزلی نو و بسیار شیک خواهید شد و بدون نیاز به تعویض منزل تا سالیان سال مجددا میتوانید از آن استفاده نمایید.